AKREDITOVANÉ VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY PRO ODBORNOU VEŘEJNOST
Pod značkou NÁHRADKA.PRO nabízíme specializované vzdělávací programy pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách, manažery a řídící pracovníky neziskových a příspěvkových organizací, úřadů a dalších státních institucí a další odborníky, působící zejména v oblasti náhradní rodinné péče, resp. sociálně-právní ochrany dětí a souvisejících oborech. Tyto programy jsou vhodné i pro pracovníky školských zařízení, které se zabývají příslušnou agendou.
Jsme partnerem pro váš
osobní a profesní růst
vzdělávejte se s námi... Náhradka.pro
AKTUÁLNĚ VYPSANÉ TERMÍNY KONÁNÍ AKREDITOVANÝCH VZDĚLÁVACÍCH AKCÍ
Říjen 2025
30. října 2025 | ON-LINE
Mgr. David Černík, DiS.
JAK (S KLIENTY) NASTAVIT A UDRŽET OTEVŘENOU KOMUNIKACI BEZ PSYCHOLOGICKÝCH HER
V rámci tohoto vzdělávacího programu se seznámíte s klíčovými koncepty Transakční analýzy nejen na úrovni teoretického přehledu, ale především s jejich praktickým využitím v komunikaci s druhými lidmi. Objasníme, co jsou to Psychologické hry v komunikaci a ukážeme vám, jak je za pomoci tzv. Dramatického trojúhelníku rozpoznat a také, jak aktivně reagovat, abyste se nestali součástí manipulativní hry, např. při komunikaci s klientem. Zabývat se budeme strukturou osobnosti a s tím souvisejícím chováním a jeho změnami. Představíme též koncept Životních pozic, skrze které vnímáme a prožíváme sebe a ostatní a podle toho následně jednáme a řešíme problémy.
Cílem kurzu pro jeho účastníky je získat nový/další náhled na proces komunikace s klientem, uvědomit si svou roli v tomto procesu, uvědomit si styl komunikace obou partnerů a zvědomit si, co všechno ovlivňuje jak průběh, tak výsledek vzájemné komunikace/interakce.
ON-LINE (8 HODIN) | AKREDITACE MPSV ČR
Termín konání: 30. října 2025 | platforma MS Teams.
On-line seminář: celodenní vzdělávání (8 vyučovacích hodin | 8x 45 min.).
1.900 Kč za účastníka
Sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách, pracovníky v manažerských a řídících funkcích.
Program je akreditován MPSV ČR (A2022/0636-SP/PC/PP/VP) - platnost do 19. 07. 2026
Březen, duben, květen 2026
26. a 27. března, 23. a 24. dubna, 14. a 15. května 2026 | Praha
Mgr. Barbora Hrušková
PŘÍPADOVÁ KONFERENCE OD A DO Z
(výcvik ve facilitaci a organizaci případových konferencí)
Šestidenní výcvik ve facilitaci a organizaci případových konferencí poskytne svým účastníkům detailní a komplexní vhled do této metody sociální práce v rovině aktuálně platné oborové teorie a legislativního ukotvení ve spojení s poznatky z letité praxe lektorek. Fokusem tohoto výcviku je však rozvoj a posílení praktických dovedností (kompetencí) organizátora, resp. facilitátora případových konferencí.
Výcvik je určen zájemcům z řad sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách, působících ve státní sféře, v neziskovém sektoru, případně jako nezávislí odborníci, kteří se chtějí věnovat nebo již věnují případovým konferencím z pohledu jejich organizace a facilitace.
PREZENČNĚ LEKTOROVANÝ KURZ (48 HODIN) | AKREDITACE MPSV ČR | MAXIMÁLNÍ KAPACITA 12 ÚČASTNÍKŮ
AKREDITOVANÉ PROGRAMY PRO ODBORNOU VEŘEJNOST NA OBJEDNÁVKU
Akreditované vzdělávací programy z naší nabídky lze objednat i pro uzavřenou skupinu účastníků. Minimální kapacita kurzu je 8 účastníků. Termín a místo konání je na vzájemné domluvě. V případě vašeho zájmu nás kontaktujte mailem nebo telefonicky. Na základě vašich požadavků zpracujeme cenovou kalkulaci.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY ZAMĚŘENÉ NA SEBEŘÍZENÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
Mgr. David Černík, DiS.
JAK (S KLIENTY) NASTAVIT A UDRŽET OTEVŘENOU KOMUNIKACI BEZ PSYCHOLOGICKÝCH HER
V rámci tohoto vzdělávacího programu se seznámíte s klíčovými koncepty Transakční analýzy nejen na úrovni teoretického přehledu, ale především s jejich praktickým využitím v komunikaci s druhými lidmi. Objasníme, co jsou to Psychologické hry v komunikaci a ukážeme vám, jak je za pomoci tzv. Dramatického trojúhelníku rozpoznat a také, jak aktivně reagovat, abyste se nestali součástí manipulativní hry, např. při komunikaci s klientem. Zabývat se budeme strukturou osobnosti a s tím souvisejícím chováním a jeho změnami. Představíme též koncept Životních pozic, skrze které vnímáme a prožíváme sebe a ostatní a podle toho následně jednáme a řešíme problémy.
Cílem kurzu pro jeho účastníky je získat nový/další náhled na proces komunikace s klientem, uvědomit si svou roli v tomto procesu, uvědomit si styl komunikace obou partnerů a zvědomit si, co všechno ovlivňuje jak průběh, tak výsledek vzájemné komunikace/interakce.
PREZENČNĚ nebo ON-LINE (8 HODIN) | AKREDITACE MPSV ČR | KAPACITA 15 - 18 ÚČASTNÍKŮ
Možný termín konání: všední dny, sobota a neděle (v čase 09:00 - 16:30 hod.) | Místo konání: dle domluvy (s objednatelem) | ev. platforma MS Teams.
Prezenční vzdělávání anebo on-line webinář: celodenní kurz (8 vyučovacích hodin | 8x 45 min.).
1.900 Kč za účastníka
Sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách, pracovníky v manažerských a řídících funkcích, pedagogy a další pracovníky škol a školských zařízení.
Program je akreditován MPSV ČR (A2022/0636-SP/PC/PP/VP) - platnost do 19. 07. 2026.
Mgr. David Černík, DiS.
PRACOVNÍ STYLY A ZPŮSOBY EFEKTIVNÍHO NAVAZOVÁNÍ KONTAKTU S LIDMI (S KLIENTY)
Účastníci vzdělávacího programu se seznámí se dvěma transakčně-analytickými koncepty a jejich praktickým využitím v komunikaci s druhými lidmi a také v nastavování (spolu)práce s klienty či se svými kolegy(němi). Tím prvním jsou tzv. kontaktní dveře - možnosti, jak navázat kontakt s lidmi rozdílných osobností, které pomohou k úspěšnému zahájení komunikace, k rychlejšímu navázání vztahu a k lepšímu zacílení případných intervencí a umožní vyhnout se uvíznutí v obraně protistrany. Navazujícím konceptem jsou tzv. drivery, hnací síly, které nás "pohání" a ovlivňují naše prožívání a chování, zejména pokud jsme vystaveni působení stresu anebo když řešíme nějaký problém. V pracovním kontextu je označujeme jako styly práce. Účastníci vzdělávacího programu si identifikují vlastní pracovní styl, resp. drivery a zvědomí si, jak a nakolik je ovlivňují v jejich profesním působení. Zabývat se budeme též nastavováním a udržováním profesních hranic sociálních pracovníků, které bývá ovlivněno právě pracovním stylem, resp. působením jednotlivých driverů. Součástí kurzu je také představení možností, jak omezit negativní projevy a naopak, jak využít pozitivních rysů chování ovládaného drivery.
Program je určen též vedoucím pracovníkům, působících v oblastech sociální práce, kteří získané znalosti analogicky využijí též při vedení svých lidí (týmu).
PREZENČNĚ nebo ON-LINE (8 HODIN) | AKREDITACE MPSV ČR | KAPACITA 15 - 18 ÚČASTNÍKŮ
Možný termín konání: všední dny, sobota a neděle (v čase 09:00 - 16:30 hod.) | Místo konání: dle domluvy (s objednatelem) | ev. platforma MS Teams.
Prezenční vzdělávání anebo on-line webinář: celodenní kurz (8 vyučovacích hodin | 8x 45 min.).
1.900 Kč za účastníka
Sociální pracovníky a pracovníky v manažerských a řídících funkcích, pedagogy a další pracovníky škol a školských zařízení.
Program je akreditován MPSV ČR (A2022/0803-SP/VP) - platnost do 02. 08. 2026.